yoyosimsblogg

Direktlänk till inlägg 16 maj 2012

Historien om Zalina Del:1

Av Yoyo - 16 maj 2012 17:27

               

                                                     "Alla är vi rädda för något men mod kommer alltid att övervinna rädslan" -Yoyo

Jag kan redan nu medela att det här är ingen vanlig sims 3 historia.Den kommer alltid börja med en mening som beskriver delen.Läs delen för att förstå meningen.

Personer

Zalina:Ljus grön

Minka:Blå

Okänd man:Orange

Övriga:Grå

__________________________________________________________________________________________________

                                                            Del 1

                                                        Nykomligen


 


Zalina:"Att vara ett fosterbarn är inte så kul.Själv har jag bytt hem över 50 gånger.Tänk er.Men inan jag kom

hitt kan jag berätta för er vad som hände inan."

"Kvinan som skulle ta hand om mig bad mig att följa med henne in till hennes hus.Socialarbetarna sa att jag skulle stana hoss henne.Vet ej vad dom mena med det.Jag får flytta runt bara för att jag brukar rymma och leta efter min mamma.Jag vet inte vem min riktiga mamma eller pappa är.Det är nog det är som räddast för.Se min mamma eller pappa utan att komma ihåg dom.Min hund skulle snart komma hit.Ja jag har en hund min bästa vän faktiskt.Jag träffa han på gatan för något år sen,när jag rymde.Undrar vem kvinnan är och varför hon vill ta hand om mig men kan inte adoptera mig liksom."

 

Minka:Så det här är ditt rum!Jag hoppas du trivs.Jag vet att du gillar att måla så jag skaffa ett stativ till dig.

Vad snällt av dig.Men varför vill du ha kvar mig?

Det tar vi någon annan gång. 

Eftersom jag har hört att du är en aning stökig har jag några regler.

Gå inte ut efter 21:00 om du inte ska gå ut med din hund.

Ditt skolarbete ska alltid gå före dina kommpisar.

Säg till mig om du ska någonstans.

........

"Oj,hon låter som om hon är bekymrad.Undrar varför hon har så många regler.Kan hon ha haft egna barn?"

Hörde du vad jag sa?

Ja,ska inte vara ute efter 9!

Bra,vi får prata mer senare.Din hund är här nu. 

Utanför huset.  

Hej Luxen!Jag har saknat dig!Ehhm....Minka....kan jag gå på en promenad med Luxen?

Javist vännen men vi ses i hundparken om 20 minuter.Själv måste jag köpa nya frön.

(Ursäkta -400 täcknet!)  

Sedan var dom båda iväg.

"Jag undrar varför hon inte vill prata med mig.Som om jag är jobbig?!"

Väl på hundparken  

Ska du gå och hälsa på lite folk?Jag väntar här Zalina.

"Hon vill inte prata med mig.Skickar mig till andra personer.Men han ser trevlig ut.Han vet nog något om Minka."

''Så då är vi här när jag går och ska hälsa på manen som Minka antagligen ville att jag skulle prata med."

Hej!Mitt namn är Zalina och jag är typ ny här.

Okänd man:Hej!Mitt namn är Ben.Trevligt att träffas."Har inte jag sätt henne tidigare?Jo men det ser ut som

Lillys dotter.Om hon har en om man vill säga.Måste fråga henne."

___________________________________________________________________________________________________

                                                          Hoppas ni gillar serien ;)

        


 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Yoyo - 9 augusti 2012 10:10


Tillbaka efter en skön sommar!Saknat mig? Kommer även hjälpa till med bloggen simspetplanet.bloggplatsen.se    (Bjuder på en bild när min sims make friade!)    ...

Av Yoyo - 24 juni 2012 12:17

Det värkar som om ingen läser min blogg vilket är tråkigt vad jag tycker så snälla lämmna en komentar om jag ska fortsätta....... ...

Av Yoyo - 23 juni 2012 18:56

  Generationer Min utmaning till er är att som jag skapa 5 generationer på en familj.Jag har kommit till 3 generationer.   Så ser min familj ut just nu.Jag spelar just nu på Millan.Mamma Diana och Pappa Simon.Dom bor i Hidden Springs och v...

Av Yoyo - 22 juni 2012 14:46

Kommer bli försenat har inte lust att skriva eftersom när jag var klar ville inte bloggplatsen lägg ut inlägget så himmla sur och kommer nog inte ha lust att skriva något långt inlägg om det bara ska raderas då får det va!   ...

Av Yoyo - 21 juni 2012 13:21

Idag ska ni få se en klädning jag älskar och har haft flera gånger på mina simmar när dom ska dra ner till stranden!   Äskar den här klädningen och finns att ladda ner här gratis!       ...

Presentation


Hej!
Så du har hittat hit till min lilla blogg?Roligt!Här fylls allt som har med sims att göra!Jag Yoyo svarar på frågor och är alltid aktiv och har alltid något bra tips till er alla! Välkommna!

Fråga mig

1 besvarad fråga

Omröstning

Vad tycks om historien om Zalina hittills?
 Jätte Bra
 Bra
 Sådär
 Har ej läst
 Dålig
 Borde vara fler
 Ingen åsikt

Kalender

Ti On To Fr
 
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16 17 18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Maj 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik

Historier

 

Not from Sweden?


Ovido - Quiz & Flashcards